• Voetbalpret in je vakantie

3 dagen genieten en trainen in Neede op het EK-kamp!

Bij Sp. Neede worden jouw voetbaldagen in de herftsvakantie waanzinnig leuk. Samen met Clubvoetbaldagen laten we jou 3 dagen voelen hoe het is om de EK voetbalsfeer te beleven. Met gevarieerd en neiuwe oefeningen ga je gegarandeerd genieten en heb je een super ibvulling voor de herfstvakantie.

Alle (voetbal)vrienden zijn welkom bij dit kamp.

Iedereen (lid of geen lid van Sp. Neede) van 6 t/m 13 jaar kan dit bijzondere 3 daagse voetbalkamp meedoen. Je kunt dus al je vrienden uit de buurt of van school meenemen. Elke avond slaap je gewoon thuis.

Je gaat onzettend veel leren.

De allernieuwste oefeningen worden gebruikt om jou als voetballer te prikkelen. Hoe gaaf is dat? Je leert technieken en tactieken van de Europese landen en topspelers die actief zijn op het EK. Er zijn tijdens de trainingen meerdere momenten dat de trainers ruimte inbouwen voor veel persoonlijke aandacht. Zo ga je met stappen vooruit. Te gek toch?

3 dagen genieten van voetbal en fun.

De Clubvoetbaldagen is naasthet voetballen plezier het allerbelangrijkste! Lekker met z’n allen lunchen en daarna toffe animatie. Er zijn zoveel prijzen te winnen, op en naast het veld, je pakt er vast eentje mee!

hier kun je, je inschrijven:https://www.clubvoetbaldagen.nl/voetbaldagen-sportclubneede/