• Beste spelers en ouders,

Natuurlijk begrijpen wij dat jullie (kinderen) dolgraag willen voetballen. Ons sportpark is daartoe natuurlijk de beste plek. We zien het liefst natuurlijk ook volle velden en een vol sportpark t Haantje. Waar volop wordt gevoetbald.

Toch moeten we dat de komende periode even NIET doen. De reden is bij iedereen bekend. Samen moeten we het Corona virus een halt toeroepen. We doen dan ook een klemmend beroep op alle ouders en spelers:

DE KOMENDE PERIODE GEEN GEBRUIK MAKEN VAN DE VELDEN VAN Sportclub Neede.

Aan iedereen het verzoek om begrip te hebben voor dit standpunt. Het is in het belang van ons allemaal. Zodra we weer op de velden mogen, worden alle spelers en ouders meteen geïnformeerd.

Ook het kaarten, 26 maart en onze jaarlijkse Paaseierenactie gaan NIET door!

Over het Regiobank Jeugdtoernooi volgt z.s.m. bericht. Daar zijn ze nog mee aan het overleggen!

Zorg goed voor elkaar en blijf extra omkijken naar mensen om je heen!

Het bestuur van Sportclub Neede