• Update Coronaprotocol vanaf 1-10, 22:00 uur

1 oktober 2020

Zoals jullie allemaal hebben kunnen zien worden de regels vanuit de overheid helaas overal weer aangescherpt. Alleen op die manier kan de besmettingsgraad hopelijk weer worden verlaagd. Voor Sportclub Neede geldt dat onderstaande gaat gelden met ingang van heden.

• Publiek is niet toegestaan op ons sportcomplex. Alleen spelers en begeleiders van de teams kunnen het sportcomplex betreden. Ouders dienen helaas weer buiten te wachten op hun kind(eren).

• De kantine is tot nader bericht gesloten

• De kleedkamers zijn doordeweeks gesloten. Dat betekent dus weer thuis omkleden en na afloop van de trainingen thuis douchen. Op wedstrijddagen geldt dat de kleedkamers wel geopend zijn

• De toiletruimte in de gang is geopend voor noodgevallen.

• Vergaderingen van commissies kunnen  plaatsvinden in ons clubgebouw, echter moet de ruimte gereserveerd worden en met in achtneming van de geldende coronaregels (reserveren bij de secretaris)

• Het is niet toegestaan om zelf alcoholische versnaperingen mee te nemen en deze op ons sportcomplex te nuttigen.

• Blijf na een wedstrijd niet op het sportpark rondhangen, ga allen na afloop zo snel als mogelijk naar huis
     Bij uitwedstrijden van jeugdspelers (tm 19 jaar) vallen de benodigde chauffeurs onder teambegeleiding en mogen blijven kijken naar de wedstrijd. Wel doen wij een dringend verzoek aan alle teams om dit zo     beperkt  mogelijk te houden
     Ouders/verzorgers die noodzakelijk zijn voor het kunnen laten sporten van een speler met een beperking hebben toegang tot het sportcomplex
     Geblesseerde spelers/speelsters mogen de wedstrijd bekijken. Weeg echter altijd het belang, noodzaak en risico van ieders aanwezigheid goed tegen elkaar af.
     Bij het rijden naar uitwedstrijden doen wij een dringend advies om een mondkapje te dragen (vanaf leeftijd 13), bespreek dit binnen het eigen team.

LET OP: bovenstaande houdt in dat er eventueel gevaarlijke situaties kunnen ontstaan bij het halen en brengen van de kinderen. Advies is daarom om zoveel mogelijk op de fiets te komen!

Indien de kinderen met de auto worden gebracht dan met de auto doorrijden tot op de parkeerplaats. Hier pas de kinderen laten uitstappen.  Uitrijden aub richting Hofmaatvijver.

Voor het ophalen van de kinderen graag ook de parkeerplaats gebruiken zodat er veel ruimte is om weg te rijden.

Ook dan geldt altijd richting de Hofmaatvijver uitrijden.

We willen dan ook de Kronenkamp vanaf de Borculoseweg zoveel mogelijk als eenrichtingsweg gaan gebruiken. Houdt u hier aub rekening mee.