• Sportclub Neede is erg trots op het vastleggen van onderstaande groep enthousiaste trainers.

Het zijn trainers die afgelopen seizoen al begonnen zijn, maar ook heeft onze VTZ gezorgd voor nieuw “bloed” in ons technisch kader.

Van jonge “honden”, tot ervaren rotten, een zeer gemêleerd gezelschap waar we als club erg blij mee zijn.

Tot nu toe vastgelegd voor komend seizoen:

Reinoud Vos voor onze MO-19, Bart Trotsenburg voor ons dames 2 team op zondag, Halilbrahim Tutmlu voor het 2e seizoen trainer van ons dames 1 team op zondag.

Devin Siemerink voor onze JO13-1, Edison Faneyet voor onze JO15-1, Robert Zijdel voor onze JO17-1, Izlam Berisha voor onze JO19-1,

Marco Spork als trainer voor onze “lagere “senioren teams en Kai Ordelmans als loop en techniektrainer.

Frank te Boome als trainer van ons 2e team

“Last, but zeker not least, zijn ook de contracten van onze hoofdtrainers Nick van der Luyt en Maarten te Velthuis met een seizoen verlengd.

Hierboven worden alleen de trainers genoemd met een vrijwilligers dan wel arbeidsovereenkomst.

Daarnaast hebben we nog een hele grote groep trainers die zich ook met hart ziel voor onze club inzetten en waar wij als VTZ minstens net zo blij mee zijn.