• Sportcomplex

Sportcomplex en huurtarieven accommodatie

Sportclub Neede heeft de beschikking over één clubgebouw. Dit clubgebouw is gefaciliteerd met een kantine inclusief bar en keuken, 8 kleedkamers met doucheruimte, 2 scheidsrechterskleedkamers met doucheruimte, toiletten inclusief invalidentoilet, 2 materiaalruimtes, EHBO-ruimte en een bestuurskamer. Daarnaast wordt een deel van het clubgebouw verhuurd aan SKE Kinderopvang voor de buitenschoolse opvang AllesKids.

Sportclub Neede beschikt vanaf augustus 2009 over een kunstgrasvoorziening. Het hoofdveld is voorzien van kunstgras, geschikt voor zowel trainingen als wedstrijden. Daarnaast is een minikunstgrasveld aangelegd, geschikt voor het spelen van F-wedstrijden en trainingen van kleine groepen. Beide velden hebben alle eigenschappen van een natuurgrasveld, het maken van slidings is geen enkel probleem. Voetballen kan met gewone voetbalschoenen, behalve met stalen noppen. De lichtmasten voorzien de velden van ruim voldoende licht voor het trainen of spelen van wedstrijden in de avond.

Voor de zaalvoetbal activiteiten maakt Sportclub Neede gebruik van sporthal ‘Het Spilbroek’ in Neede.

Huren accommodatie

De velden worden natuurlijk intensief gebruikt door Sportclub Neede zelf. Er zijn echter zeker mogelijkheden voor incidentele huur of huur voor een langere periode. Dit kan bijvoorbeeld voor trainingen of wedstrijden tijdens de winter/zomerstop, maar ook voor school- of bedrijfssportdagen. Het kunstgrasveld kan praktisch altijd bespeeld worden. Het huren van een natuurgrasveld of het clubgebouw behoort ook tot de mogelijkheden.

Een   aantal voorbeelden van verenigingen en instellingen die gebruik maken van de accommodatie van Sportclub Neede is voortgezet onderwijs het Assink Lyceum (bewegingsonderwijs), Sport Federatie Berkelland (cursusbijeenkomsten en sportactiviteiten), voortgezet speciaal onderwijs school Triviant (trainen) en Survival Neede (vergaderingen en start/finish plek voor de jaarlijkse survival).

Huurtarieven accommodatie buiten

Overzicht tarieven verhuur kunstgras veld 1:

A. Vriendschappelijke wedstrijden tegen junioren/pupillen van Sportclub Neede op initiatief tegenstander:
    ·     D-jeugd: € 25,00 per wedstrijd (2 x 30 min) incl. licht en gebruik kleedkamers
    ·     C-jeugd: € 25,00 per wedstrijd (2 x 35 min) incl. licht en gebruik kleedkamers
    ·     B-jeugd: € 35,00 per wedstrijd (2 x 40 min) incl. licht en gebruik kleedkamers
    ·     A-jeugd: € 40,00 per wedstrijd (2 x 45 min) incl. licht en gebruik kleedkamers

B. Vriendschappelijke wedstrijden   tegen senioren van Sportclub Neede op initiatief van tegenstander:
    ·     € 50,00 per wedstrijd excl. licht en incl. gebruik kleedkamers
    ·     € 70,00 per wedstrijd incl. licht en incl. gebruik kleedkamers

C. Losse verhuur per wedstrijd:
    ·     Exclusief licht: € 75,00 inclusief gebruik kleedkamers
    ·     Inclusief licht: € 100,00 inclusief gebruik kleedkamers

D. Losse verhuur per dag:
    ·    Maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 18.00 uur: € 200,00 inclusief   gebruik kleedmakers exclusief licht en € 230,00 inclusief licht. Voor een   dagdeel 50% hiervan. Verhuur minikunstgrasveld: € 25,00 per uur excl.   Licht, incl. licht € 35,00.

Verhuur natuurgrasveld: 50% van bovenstaande   bedragen bij A t/m D.

Voorwaarden:

• Alle bedragen zijn excl. 6% btw.
    • Wedstrijden zijn inclusief een rustpauze van 15 minuten en een warming-up voor de wedstrijden van 15 minuten.
    • De verhuurder, de Sportstichting Sportclub Neede, is niet aansprakelijk voor ongevallen, blessures of welke schade dan ook veroorzaakt door gebruik van het kunstgrasveld.
    • De door de huurder veroorzaakte schade aan het kunstgrasveld en/of  accommodatie wordt in rekening gebracht aan de huurder.
    • Bij annuleringen binnen 1 week van te voren worden de verhuurkosten  doorberekend.
    • De tarieven gelden voor het seizoen 2014/2015. Betaling   à contant, of op rekening. Geef bij reservering ook uw adresgegevens door.

Huren accommodatie binnen

De binnen accommodatie (clubgebouw) kan gehuurd worden   voor vergaderingen en  bijeenkomsten   mits dit past binnen de doelstellingen van vereniging en stichting. Feesten   en partijen zijn bijvoorbeeld niet mogelijk. Vraag vrijblijvend   informatie aan voor de mogelijkheden.