• Sponsoravond dinsdag 18 april 2023 Sportclub Neede

Twee weken terug hebben we met ruim 150 aanwezigen, sponsoren, besturen en leden van elftallen in ons clubgebouw meer dan genoten van een zeer enerverende, inspirerende maar vooral humorvolle sponsoravond.

Met gasten als Helligen Hendrik, Eddy Achterberg, Jan van Staa, Thijs Kemperink en onze spreekstalmeester Eddy van der Ley, past deze sponsoravond in het rijtje ; UNIEK.

Wat een top avond voor iedereen.

De warming up was voor de kleine komische man uit Goor, in zijn “werkkleding ”beter bekend als Helligen Hendrik. Dit weerbarstige en nukkige heerschap is boven komen drijven dankzij een wekelijkse colum op Radio Oost. Met zijn credo ; Helligheid is net stront, ut moy d’r uut”, maakt hij zich ongemeen druk over alledaagse dingen.

De 1e helft werd ingevuld met anekdotes, sappige verhalen en vooral voetbalkennis door de FC Twente gedelegeerden, Jan van Staa en Eddy Achterberg. Mannen op respectabele leeftijd die nog kwiek en scherp zijn.

Tijdens de pauze werden de contracten van onze 1e selectie trainers getekend. Alle overige trainers ontvangen op korte termijn een uitnodiging voor hun ondertekening.

Het begin van de 2e helft was nog even voor de FC Twente delegatie om uiteindelijk deze allesbepalende helft af te sluiten met top cabaretier, Thijs Kemperink uit Albergen.

Een bourgondische Tukker die standup comedian, cabaretier en presentator is. Hij gaf met gepaste afstand een frisse kijk op het leven, het vaderschap, zijn dorp en vrienden in Albergen de Twentse taal en het gedrag van zijn landgenoten in coronatijd.

Tussendoor werd het door iedereen te volgen en alom bekende spel; Petje op, Petje af, gespeeld. Waardebonnen van Cafe Vally’s, Cafe de Ruif en ETOS werden goed ontvangen.

Blij dat we als club zo’n draagvlak hebben bij onze sponsoren en fijn dat we dit soort avonden mogen organiseren. Wordt zeker vervolgd.

Afsluiten willen wij als sponsorcommissie met onze dank uit te spreken naar alle barmedewerkers die ook deze avond weer vrijwillig de hapjes en drankjes serveerden. Ook een woord van dank aan de obers, de geluidsman Henk, onze fotografe Joyce, de sponsoren Stroet, Elite en het Bloemenhoekje, die ook hun materiele bijdrage wederom geleverd hebben en natuurlijk een enorm woord van dank aan u de sponsoren.

Op naar 2024 met een uitdaging ; deze avond overtreffen of in ieder geval evenaren.

Bijlage ; foto’s van Joyce de Vries – Hauser.

Meer foto's op onze FB pagina