• Beste sportclub vrienden,

We hebben het corona lang buiten de deur kunnen houden, althans daar gingen we vanuit, maar jammer genoeg is een van onze speelsters van het 1e damesteam positief getest op corona.

Vanmiddag is dit bericht bij ons binnengekomen en is er gelijk uitvoerig contact geweest met de GGD.

Alle speelster en kader van het damesteam zijn persoonlijk ingelicht door de GGD en wij hebben hun tegenstander van afgelopen zondag, FC Eibergen dames 2, zelf gebeld en geïnformeerd over richtlijnen GGD etc.

Stand van zaken is nu dat alle speelsters en kader van ons 1e damesteam, die persoonlijk/ lijfelijk aanwezig zijn geweest bij genoemde wedstrijd, tot en met 10 september in quarantaine moeten en derhalve dus niet hun wedstrijden zullen spelen c.q. gaan trainen en dus ook niet op ons sportpark mogen komen. Zij zullen zich allen laten testen op corona als ze daadwerkelijk klachten hebben, zo niet dan “alleen” in quarantaine.

Erg vervelend voor hen allen en wij wensen de desbetreffend speelster en haar teammaten natuurlijk heel veel beterschap en sterkte de komende 7 dagen.

Wat betekent dit voor ons als club?

Na genoemd overleg met de GGD, heeft het bestuur van Sportclub Neede besloten dat de wedstrijden op zaterdag en zondag voor al onze teams gewoon doorgang kunnen vinden.

Maar lieve mensen, als men klachten heeft, aub thuisblijven.

We kunnen het niet vaak genoeg melden, maar houdt de 1,5mtr regel in acht, zoek elkaar niet op en houdt rekening met een ander.

Wij houden elk uur van de dag de vinger aan de pols en als het bestuur vindt dat we meer redenen hebben om toch wedstrijden/ trainingen af te gelasten, grijpen we gelijk in en melden dit per omgaande.

Maar voor nu, blijft het zoals het is, alle teams van Sportclub mogen voetballen met inachtneming van alle gelden corona richtlijnen.

Niet verslappen aub want het virus ligt nog steeds op de loer!!!!!

Tot slot; Wij als bestuur gaan er van uit dat eenieder ons Corona Protocol gelezen heeft en dat eenieder daarnaar blijft handelen.

met vriendelijke sportgroet,

Algemeen bestuur Sportclub Neede