• Zoals bekend krijgt SP Neede aankomend seizoen nieuw wedstrijdstenues.

Graag zouden wij van elke speler de maat willen weten voor de wedstrijd shirts.

Vanaf donderdag zal er tussen 18:00 uur tot ongeveer 20:00 uur iemand aanwezig zijn om de passhirts over te dragen.
    Zo ook aankomende vrijdag, dinsdag,woensdag & maandag 08/06. Zaterdagochtend om 09:45.

De bedoeling is dat de trainer de maat en naam+ achternaam noteert en deze mailt naar r.vanderende@kledingcommisie.nl .
    Mocht er iemand niet aanwezig zijn, zou het fijn zijn hier alsnog een maat van door te krijgen.
    Eventueel kunnen jullie het bijgevoegde formulier hiervoor gebruiken.

Volgend jaar zijn er eventueel andere team indelingen, wij zullen de persoon en maat koppelen aan het juiste team.

Helaas zou het passen wat tijd innemen van de training, maar in verband met corona lijkt ons dit de beste oplossing.
    Wij hopen op jullie medewerking zodat we dit zo snel mogelijk in orde kunnen maken en gericht kunnen bestellen.

Mochten er vragen zijn dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet
    de kledingcommissie