• Kaart kampioenen bij sportclub Neede.

De kruisjas competitie in de kantine van sportclub Neede zit er weer op en de winnaars zijn bekend.

Het ging ditmaal in verband met corona over 12 wedstrijden waarvan de beste 8 wedstrijden het eindklassement bepaalden.

De eerste plaats was voor Albert Kiestra met 30.989 punten, 2e werd Harry Wessels met 30.143 punten en de derde plaats was er voor Gerrit Nijland met 30.100 punten.

De bar werd elke wedstrijd bedient door gastvrouw Joke Hassink, ze werd dan ook verrast met een bos bloemen en een spontaan applaus.

Op donderdagmiddag 28 september gaat de nieuwe competitie weer van start, waar een ieder van harte welkom is om in een sportieve en gemoedelijke sfeer een kaartje te komen leggen.