• JUBILEUM TOERNOOI 1998

Aanstaande zondag is het zover, het nu al historisch en memorabele Jubileumtoernooi van Sportclub Neede! De heren die eind jaren negentig in het vlaggenschip speelden komen weer in actie op het veld van Sportpark ‘t Haantje. De Jubilerende vereniging Sportclub Neede ontvangt de naast buren FC Eibergen en SV Grol, beide verenigingen vierden vorig jaar hun 100 jarig jubileum.
    Onderling gaan ze uitmaken wie er nog het fitste is. Voor Sp. Neede komen o.a. in actie de neven Gerben en Marco Lammersen en de toppers van weleer, Anton Bauhuis, Niek Hassink, Rob Brendel en niet te vergeten de onverzettelijke Sporkie.
    FC Eibergen stuurt naast Frank Verdaasdonk, ook Bjorn Reinders, Jordi Pit, Hartemink en Michorius de wei in.
    SV Grol neemt naast de voor Sp.Neede zeer bekende William Krabbenborg, ook Klein Zeggelink en Michel Hoffman mee.
    Het belooft een waar spektakel stuk en een mooi toernooi te worden. De wedstrijden beginnen om 13.00 uur.

Naast het veld is er fantastische Kids’ Area ingericht, voor de familiedag van Sportclub Neede, waar de kinderen zich uitstekend kunnen vermaken terwijl u de wedstrijden aanschouwd.

Tevens gaan we op onze Sportclub Neede wijze, ingetogen en bescheiden, de kampioenen van dit seizoen huldigen.
    En last but not least ; de trekking van de grote club loterij zal plaatsvinden in ons clubgebouw. Tot 19.00 uur as zondag zijn er nog loten te kopen en dan is de verkoop over. De actie gaat dan nog wel door, t/m eind Juli kan men gebruik maken van de kortingen bij al onze trouwe middenstanders.

Wat houdt u tegen? Om zondag naar Sportpark ‘t Haantje te komen; niets lijkt ons !

Tot zondag......