• RegioBank 4x4 Toernooi groot succes!

Afgelopen zaterdag was het eindelijk weer zover. Na veel voorbereiding kwamen al vroeg de jonge talenten uit alle windstreken van de Achterhoek en Twente ons Sportpark ‘T Haantje opgelopen. Na het juiste veld te hebben gevonden (maar liefst 12 velden) gingen de kinderen de strijd aan met hun leeftijdsgenoten. Gelukkig zagen we tijdens de wedstrijden op een enkel traantje na alleen maar lachende gezichten bij zowel de kinderen als de vele aanwezige ouders, opa’s en oma’s, broertjes en zusjes en andere bekenden op.
    Met leuke activiteiten van onder andere Hoofdsponsor RegioBank en sportmerk Puma werd het een onvergetelijke ochtend.
    Graafschap held Guus maakte met zijn enthousiaste aanwezigheid het RegioBank toernooi fotoalbum van menig ouder en kind compleet.

Na het in ontvangst nemen van een beker voor de winnaars en een prachtige medaille voor alle overige kinderen verlieten de ruim 700 aanwezigen weer tevreden ons mooie Sportpark.
    Dank aan de de sponsoren Albert Heijn Neede, Jumbo Leusink, De Vrolijke Pompoen en natuurlijk RegioBank als hoofdsponsor voor de Jeugd onder 7.

Verder een bijzondere dank voor alle vrijwilligers voor hun tijd en energie. Enorm gewaardeerd. Zoals de meeste teams bij afscheid al zeiden: Tot volgend jaar!