• Beste leden van Sportclub Neede,

Normaal gesproken zou op de 3e maandag van november de financiële algemene ledenvergadering van Sportclub Neede plaatsvinden in ons clubgebouw.

Vanaf maart dit jaar staat de wereld op zijn kop en zijn het rare maanden geweest voor de gehele wereld,  dat hoeven we u als sportliefhebber niet uit te leggen.

Via deze weg willen wij U en al uw dierbaren dan ook zeker een hart onder de riem steken.

Wat het bij Sportclub Neede maar ook privé nog zal gaan brengen de komende maanden, niemand kan het ons zeggen, maar dat we er voor elkaar moeten zijn lijkt ons niet meer normaal.

Sportclub Neede ligt al ruim 6 maanden stil met een kleine tussenpoos van een paar weken.

Binnen de gehele club anticiperen we dagelijks op de maatregelen welke ons opgelegd worden.

De jeugd kan onderling gelukkig nog trainen en oefenen, maar voor de rest is het echt behelpen, inventief en flexibel zijn op elk vlak.

Voor ons als bestuur is de financiële algemene ledenvergadering een moment om stil te staan bij dierbare momenten van het afgelopen seizoen en om gezamenlijk plannen te maken voor de nabije toekomst, samen met u allen. In onze ogen kan dit niet via de digitale snelweg ( lees laptop ) en moet dit dan ook in fysieke vorm gebeuren.

Derhalve willen wij u mededelen en vragen we U als lid om uw begrip  dat we de FALV verplaatsen naar voorjaar 2021.

Bestuur Sportclub Neede