• Colin Stokkers zal vanaf het seizoen 2022/2023 hoofdtrainer zijn van Sportclub Neede. Stokkers vervuld die functie op dit moment bij Sportclub Rekken, maar liet een aantal weken terug weten daar na dit seizoen te gaan stoppen. Sportclub Neede moest opzoek naar een nieuwe coach nadat het huidige trainerduo, Maarten te Velthuis en Nick van der Luyt, er voor kozen om te vertrekken naar VIOS Beltrum.

Clubman
    Colin Stokkers is natuurlijk geen onbekende op Sportpark ’t Haantje, jaren lang speelde hij zelf in de hoofdmacht en was hij aanvoerder. Nadat hij de voetbalschoenen aan de wilgen hing werd Stokkers trainer. In de afgelopen jaren werkte hij o.a. voor PAX, Reünie, Marienvelde en Rekken. Vanaf komende seizoen gaat hij dus aan de slag voor de club waar hij zelf jaren voor uit kwam.

We wensen Colin alvast veel succes bij Sportclub Neede.