• Beslis mee over de toekomst van Sportclub Neede in deze buitengewone ledenvergadering!

In de afgelopen jaren is Sp. Neede voor steeds meer uitdagingen komen te staan. Met als gevolg dat de toekomst van Sp. Neede onder druk komt te staan. Om ervoor te zorgen dat Sp. Neede ook over 100 jaar nog bestaat, nodigen wij jou uit om op maandag 17 april om 19.30 uur mee te beslissen over de toekomst van Sp. Neede. Op deze avond wordt een scenario gepresenteerd die is voortgekomen uit de eerdere brainstormsessies.
    Het doel is: het versterken van de verenigingsorganisatie door leden structureel te betrekken bij de organisatie. Op 17 april nemen we je graag mee in ons plan en horen we graag je mening. Jouw input is nodig om te komen tot een verdere uitwerking en een gedragen besluit. Dus wil jij meebeslissen over de toekomst van Sp. Neede? Kom dan op maandag 17 april om 19.30 uur naar de kantine!

Meld je aan via de volgende link: