• Aanmelden bij Sportclub Neede

Ontdek wat Sportclub Neede te bieden heeft op het voetbalveld door deel te nemen aan onze proeftrainingen! Of je nu een doorgewinterde speler bent of op zoek bent naar een nieuwe uitdaging, onze proeftrainingen bieden de ideale gelegenheid om de sfeer en mogelijkheden van onze club te ervaren. Het beste nieuws? Je mag maar liefst drie keer gratis meetrainen voordat je besluit of je lid wilt worden, zodat je onze passie voor voetbal kunt ontdekken zonder enige verplichtingen.

Aanmelden voor een proeftraining is snel en eenvoudig. Vul gewoon het formuliertje in, en ons team neemt zo spoedig mogelijk contact met je op om de details te bespreken en een geschikte trainingsdatum in te plannen. We kunnen niet wachten om je te verwelkomen en samen met jou op het veld te staan. Heb je vragen of wil je meer informatie? Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Ons enthousiaste team staat klaar om je te helpen bij elke stap van je voetbalreis. Sluit je aan bij Sportlub Neede en ontdek de passie voor voetbal met ons!

PS. Je kunt natuurlijk ook meteen lid worden. Kies hieronder voor 'Proeftraining' of 'Lid worden'. Als je meer informatie wil kun je kiezen voor 'Meer info' of een e-mail sturen naar kennismaking@sportclubneede.nl