• Speelweek Neede

In de week van 12-08-2019 t/m vrijdag 16-08-2019 mag Sportclub Neede weer gastheer zijn van de fantastische Needse Speelweek.

Op ons sportpark zullen 20 kinderen en 25 begeleiders elke dag van 09.00 – 17.00 een geweldig programma beleven / organiseren.

Speelweek Neede is een jaarlijks kinder-dag-kamp voor kinderen met de leeftijd 6 t/m 12 jaar en een verstandelijke beperking of achterstand in de ontwikkeling.

Tijdens Speelweek Neede zullen er verschillende activiteiten zijn die losjes passen bij het thema van dat jaar.

Zo zal, in vijf dagen, een thema verhaal gevolgd worden, waarbij veel geknutseld, gebouwd en natuurlijk gespeeld kan worden. Daarbij horen ook een dagje uit en een dagdeel naar het zwembad.

Op de laatste dag mogen ook de ouders/verzorgers komen kijken en kunnen de kinderen laten zien wat zij tijdens de week gemaakt hebben.

Wij wensen namens geheel Sportclub Neede alle kinderen en begeleiders alvast een super gezellige, ontspannen en relaxte speelweek toe.

Namens het bestuur van Sportclub Neede