• SPORTCLUB NEEDE HEEFT GROOT TEKORT AAN SCHEIDSRECHTERS (M/V) VOOR ALLE LEEFTIJDSCATEGORIEËN!

Om alle wedstrijden die jaarlijks gespeeld worden in goede banen te leiden, zijn scheidsrechters nodig. Voetballiefhebbers van alle leeftijden die het leuk vinden om wedstrijden goed te laten verlopen. Zij zorgen ervoor dat het plezier in het voetbal voorop blijft staan en dat beide teams met een glimlach het veld afstappen.

Ook jij kunt scheidsrechters worden! Jij kunt de leiding krijgen over wedstrijden van de pupillen, maar ook over wedstrijden van de junioren, of senioren. Op zaterdag of zondag. Die keuze is volledig aan jou.

Als het leiden van wedstrijden je bevalt, is er bovendien de mogelijkheid om op hoger niveau te fluiten. De KNVB biedt cursussen aan voor enthousiastelingen die graag hogerop willen.

Vind je het leuk om ervoor te zorgen dat voetballers op een sportieve en plezierige manier met elkaar de strijd aan te gaan?

Meld je dan aan voor een opleiding tot spelbegeleider (JO7 tot JO11) of verenigingsscheidsrechter (JO13-JO19 en evt. senioren). Hiervoor hoef je nog geen lid te zijn van Sportclub Neede.

Voor wie: Voetballers, grensrechters, supporters, ouders, buren, enz..vanaf 12 jaar.

Wanneer: zo snel mogelijk.

Waar: Sportpark 't Haantje

Hoe lang duurt het? Vier bijeenkomsten ('s avonds) & vier stagewedstrijden fluiten met begeleiding. Moet ik dit alleen doen? Naturrlijk niet! je mag je alleen opgeven of samen met je teamgenoot, ouders, of een van je vrienden. En je gaat de cursus samen met alle andere die zich hebben opgegeven volgen. Daarnaast wordt je begeleid door scheidsrechters van Sportclub Neede. Wat kost het? behalve de tijd worden alle kosten door de club betaald. Wat krijg ik na het behalen van de opleiding? een scheidsrechtersuitrusting en diploma om trots op te zijn.

Wil je, je opgeven? Heb je nog vragen? Wil je eerst meer informatie? Neem dan contact op met Jasper Kettering. Dat kan dan via de mail: j.kettering@sportclubneede.nl of stuur hem een appje 06 - 347 90 494