• Internationale JO13 Used Rides Europe toernooi Sportclub Neede

2 sep 2019
  • Internationale JO13 Used Rides Europe toernooi Sportclub Neede

Afgelopen weekend was Sportclub Neede organisator en gastheer van zo'n 180 jeugdspelers en 40 trainers / leiders van Europese "top" clubs.

Dit was ons 2e toernooi in deze nieuwe opzet en we mogen wel zeggen ; het was wederom een daverend succes.

Spelers en kader waren zeer tevreden over de complete organisatie van het toernooi en daar mogen we met ons allen erg trots op zijn.

Met in onze ogen een zeer verdiende winnaar, zijnde Zenith St. Petersburg uit Rusland en een zeer verdienstelijke 6e plek voor ons eigen JO15 team.

Via deze weg willen we de hoofd sponsor Peter Theunisz heel hartelijk danken voor het in ons gestelde vertrouwen en gaan we binnenkort in gesprek om de 3e editie vorm te geven. Tevens willen we natuurlijk de overige sponsoren danken voor hun input op welke wijze dan ook.

In het bijzonder willen we keurslager Boenders benoemen, die het wederom voor elkaar heeft gekregen in totaal zo'n 700 warme maaltijden op tijd en conform strakke planning geserveerd te krijgen in ons clubgebouw.

Dan willen we natuurlijk al onze vrijwilligers heel hartelijk danken voor hun inzet  voor tijdens en na het toernooi.

Tot slot willen we natuurlijk al onze gastgezinnen bedanken. Dit jaar hebben we 54 spelers, 11 en 12 jaar, ondergebracht bij 18 gastgezinnen.

Een ieder heeft het op zijn eigen wijze ingekleed en via de leiders van de teams kregen we alleen maar zeer lovende woorden over de invulling van de vrije uren bij jullie thuis of daarbuiten.  In één woord SUPER.

Tot volgend jaar.

Namens Sportclub Neede,