• GROTE Jubileum Loterij Sportclub Neede

Morgen, zaterdag 26-01-2019, start de verkoop van de loten van onze Grote Jubileum Loterij.

Verkoop geschiedt via onze vaste voorverkoop adressen te weten RONA Neede en AH Neede.

De loten zijn op deze adressen, morgen vanaf 14.00 uur te koop.

Ook kan men via ons e-mail adres ; sponsorcommissie@sportclubneede.nl (vermeld naam, adres, telefoonnummer en aantal loten) loten bestellen, welke dan 1 x per week afgehaald kunnen worden bij Sportclub, tegen contante betaling.

• Kosten per lot ; € 10,--
    • Opbrengst van de loterij komt volledig ten goede aan ons complete jubileum jaar programma
    • Nominale waarde van de loten is minimaal € 250,--, als men van alle acties van onze deelnemende sponsoren gebruik maakt
    • De acties bij alle deelnemende ondernemers worden ter plekke door de ondernemer afgestreept als men hier gebruik van maakt, maw eenmalig gebruik van de actie per ondernemer.
    • Grote (geld) prijzen o.a. dames / heren fiets (Cornelese), LCD scherm (Expert), 1 minuut gratis winkelen (AH Neede) ; in totaal minimaal 50 prijzen.
    • Lot is te besteden bij deelnemende winkeliers van aankoop datum t/m 18-07-2019
    • Trekking grote jubileum loterij is op vrijdag 19-04-2019 tijdens het jubileum feest bij Sportclub Neede
    • Persoonlijke verkoop start as zaterdag, 26-01-2019  bij verkoop adressen ; Rona en AH Neede
    • Tevens zullen er verkoopuren zijn bij Sportclub op vaste dagen en via de teams, hierover later meer.

Namens de commissie, alvast heel hartelijk dank voor jullie deelname.